BARNVAKT IDAG :)

har precis vaknat, ungefär. hehe. lyckades inte ens se halva första filmen igår, utan somnade till på soffan. tur att jag har sett den tidigare, så att vi kan fortsätta med 'luftslottet som sprängdes' ändå! :D 23.30 gick jag och la mig. sov ovanligt länge alltså. nästan 11 timmar! det händer inte ofta, det.

pappa lagar frukost till oss. äggröra och stekt bacon! (
: vilket har blivit lite av en vana faktiskt. hehe ;p jag själv har precis dragit på mig mjukisar och pratat med mamma om barnpassningen ikväll. hon frågade om jag ville komma upp och passa honom där hemma (i frändefors), men jag sa att jag hellre får hit honom ... så någon gång under dagen dyker han väl upp :p nu är frukosten klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0