BROTHER OH BROTHER

GODMORGON! :)

vaknade strax efter 05.00 imorse. kanske inte konstigt med tanke på att vi gick och la oss tidigt igår, 21.00 bestämde vi oss för att bädda ner oss och kolla på 'bolt'. jag somnade dock inte förrän jag startat om filmen från början igen. somnade lyckligtvis om ett par timmar, och drömde om jordens undergång! lite hemskt, fast minns inte så mycket, hehe. gick upp tillsammans med lillebror för ca 1 timma sedan. nu sitter vi här i det kalla köket med varsinn dator!



igår släppte vi loss med hög musik medans vi fixade tacos. haha. sen käkade vi medans vi kollade på simpsons och famili guy :p gott var det! när vi var mätta tog vi fram lite chips och godis som mamma köpt till oss, victor tjatade som bara den redan innan han ätit upp maten, men sen var det ingen utav oss var speciellt sugna ändå. därför gick vi och la oss ist (: haha.

frukost väntar. funderar på ... ägg och bacon? ;) hihi. ska bli en utmaning med tanke på att jag hittar typ "ingenting" i det här köket! fast iofs - jag brukar reda ut den sortens problem ganska snabbt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0