CHAMPION

16.07 rusade jag ut till bussen för att träffa lisa. hade tur, för chauffören åkte precis innan han fick syn på mig, men var snäll och stannade (y. gick som vanligt av vid högskolan och trappade upp till lisa. lämnade min träningsbag där och så gick vi in till stan, köpte med oss varsin chailatte (på espressohouse, och fyfan vad underbart god den är!) och så gick vi ett varv runt spikön, en sväng i stan och sedan hem till henne igen. slappade en stund innan jag gick till shell vid 17.50. fick vänta ca 10 minuter innan ronja plockade upp mig, och så åkte vi till vänersborg och tränade.


det är helt suveränt att ha guldkort, så att jag kan träna på alla anläggningar! ;) blev ett bra pass, och vi körde totalt slut på oss :D dessutom hade vi väldigt roligt. snackade skit, lekte med olika tankar och spanade på välbyggda kroppar omkring oss (;

10 min crosstrainer (weightloss)
25 min löpband (powerwalk & löpning)
10 min crosstrainer (strength)


sedan åkte vi till sportlife i trollhättan :)

20 min sol.
dusch.
15 min bastu.
dusch.


efter det var klockan 21.00 och då var det hemåt som gällde! ':) jag är helt utmattad nu ..... ronja var snäll och skjutsade hem mig och lisa (som vi hämtade på vägen). hon ska nana hos mig inatt :) det blir ingenting annat än en lugn kväll framför varsin dator, eventuellt en film innan vi somnar! om vi hittar någon bra.

har fått i mig lite mat också, mycket väl behövligt! det blev 2 knäckebröd med smör och ost, lite lättkokta grönsaker (broccoli, blomkål och morot) och ett ägg (bara vitan) + ett glas mjölk och ett stort glas citronvatten.

imorgon är det långpromenad som gäller :D
har fortfarande den där känslan av längtan efter var ny dag! woho. måste hålla igång dom här rutinerna nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0