DEPRESSED

har vart på uruselt humör den här helgen. inget vidare kul ... har inte lust med någonting. igår kväll tvingade jag mig ut en stund iaf. träffade lisa, vilket jag inte gjort sen i måndags, så det var trevligt :) vi tog en promenad genom stan, bort till denny där det var lite folk. inte mycket mer med det. blev allmänt sällskapande bara. jag och lisa hängde i köket med denny och leo, i stort sätt hela vistelsen. hobbe skjutsade hem mig vid 23.00. tänkte gå och lägga mig, för att sova av mig det dåliga humöret ... men hann knappt komma innanför dörren förrän dennis ringde, så då gick jag ut igen. satt och pratade med honom, stampe och tommy. det gjorde gott :) hobbe kom tillbaka igen vid 00.00, så efter en liten stund gick vi in och la oss.

idag gick jag inte upp ur sängen förrän 17.30.
hobbe åkte hem ca 2½ timma innan det, då somnade jag om en stund och blev väckt när sonja ringde vid 15.48, så imorgon ska jag bort till henne och städa! sen har jag kollat på 'message in a bottle'. fin film! har tvingat i mig lite "frukost" och suttit här vid köksbordet sen dess .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0