DINING ALONE

sitter här i min ensamhet :) lugnt och skönt, så några klagomål har jag inte! erica är hos en kompis, och pappa är på afterwork på klubben, nykter! haha. duktiga familjen har vi blivit ;p pappa har slutat snusa och röka + dragit ner på festandet. erica trappar ner rökningen och har börjat gå promenader med mig ;) jag själv tränar som en tok och har varit nykter i hela 4 veckor!! (y. inte dåligt alls.

just nu sitter jag placerad intill köksbordet. spelar lite mltr och har tänt ett par doftljus. senaste timmarna har jag duschat, smörjt in mig, filat och målat naglarna, kollat på bella & tyra show, druckit banan/ananas/passion smoothie och läst igenom lite bloggar :) nu har jag precis värmt lite av gårdagens gratäng (ris, kassler, sås, kantareller och ost, ännu ett 'påhitt' :p). efter maten ska jag förflytta mig till soffan och försöka leta upp någonting sevärt. en chailatte, frukt och några bitar mörk choklad ska jag nog unna mig också! (;


jag lyckades ju trots allt med 10 backintervaller! det var på gränsen till att jag ens orkade fortsätta andas efter det, men fan ta den som ger sig! ;) haha. + 70 minuter powerwalk, innan jag kände mig tillåten att gå hem! duktig tjej (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0