DO YOU KNOW WHAT IT FEELS LIKE

efter träningen igår fixade jag till stekt lax, kokta grönsaker och en kall dill sås. sedan satt jag vid datorn ett par timmar, drack kaffe och lyssnade på musik innan jag gjorde mig i ordning och tog bussen till lisa 19.15 :) när hon var klar promenerade vi in till stan för att köpa oss varsin efterlängtad chailatte. detta gjorde vi på strandgatan (big mistake! aldrig mer). lisa ville ha godis, så vi gick till hemmakväll där hon köpte sig en påse gott. när det var avklarat påbörjade vi våran vandring. vi gick på 60 minuter hela vägen hem till mig på sylte :) mycket skönt och framförallt kände vi oss väldigt duktiga :D hihi.

21.00 var vi hemma, inne i värmen (: första halvtimmen satt vi och klagade på hur bortdomnade våra lår var efter den bitande kylan ute. haha. sedan tinade jag kyckling och fixade till en wok som vi käkade till en film vi började se på. värdelös var den iaf, så jag gick in i duschen. sen blev det dip och morötter framför 'sverige pussas och kramas'. strax efter det gick vi och la oss. lugnt ett tag, men plötsligt fick vi världens flipp och bara gapflabbade. mest på grund av en sjuk idé vi fick, som jag skriver mer om i nästa inlägg ;)

00.15 kände lisa för en cigg. så vi gick ut i köket och satt där en stund ... väl tillbaka i sängen någon kvart senare somnade iaf jag ganska fort. ännu en super dag (kväll) med min lisafis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0