FINALLY HOME

just nu känns det som om jag inte kommer orka ta mig från den här stolen ens. galet trött är jag. fick slänga i mig lite mat förut innan jag sprang ut till bussen igen 16.37, för att träffa ronja på vattenpalatset. 40 x 25 meter simmade vi + att vi plaska, busa, bastade och slappade i bubbelpoolen lite! (: 19.17 klev jag på bussen och halvsov hela vägen till trollhättan. nu har jag alldeles nyss kommit innanför dörren och slagit mig ner.

har egentligen varken lust eller ork att göra någonting mer idag. men albin tyckte vi skulle laga god mat och äta sen när ronja kommer tillbaka från sin fotbollsträning. dessutom har jag ju lovat att hjälpa honom med håret :p
måste springa ner nu, han skulle vara utanför om ca 5 min :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0