HAHAHAHAHA

min syster skrev på msn i full panik att hon lyckats spärra mobilen och behövde puk-kod. snäll som jag är ringer jag till comviq's kundtjänst, och presenterar mig som "erica andersson". får för att dom ska vara säkra på att jag äger mobilen/kortet en del kontrollfrågor som när jag tankade på mobilen senaste, med hur mycket jag tanakde på, hur länge jag har haft det kortet osv ..

ja. så där satt jag, röd i ansiktet (osynligt för killen på andra sidan luren som tur var) och vidasrebefordrade frågorna till erica över msn, stressad så jag skakade :p men det gick bra, jag spelade halvt efterbliven och sparade tid genom att 'hmm'-a och fylla ut svaren så gott jag kunde. och frågan "kan du säga ett nummer som du ringt mycket till?" besvarade jag med mit eget nummer (;

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej,



Vi ställer kontrollfrågor för att säkerställa att personen som kontaktar kundservice äger kontantkortet så att ingen obehörig kan få PUK koden. Be din syster att kontakta oss nästa gång om hon behöver PUK koden.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2 / Comviq.

2010-03-17 @ 14:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0