I'M JUST HAVING CONVERSATIONS WITH THE THOUGHTS IN MY HEAD


har precis pratat med hobbe en stund - innan läggdags. nu ska sängen bäddas med nytvättade kläder innan jag kan krypa ner och slappna av under täcket. jag ska även mumsa i mig en skål fil, müsli och apelsin. onyttigt! egentligen behöver jag inte ens oroa mig för dom fjuttiga kalorierna, men ändå gör jag det ;<

träning imorgon, så klart! klockan ringer 09.00. 10.37 tar jag bussen till lisa, sen går vi troligtvis till sportlife. hoppas på att kunna köra gärnet!! 40 min crosstrainer, minst. blir ett besök hos solariumet också, svårt att låta bli (; hihi. ska inte bestämma mig för någonting nu, men vill, hoppas och tror att jag går hem imorgon med, som idag. mer än så har jag inte planerat för morgondagen. antar att vi får ta tag i storstädningen som inte blev gjord idag heller ;p

godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0