INVINCIBLE

ÄNTLIGEN HEMMA! :)) den här dagen har varit helt sjukt bra! ungefär så jag bara vill göra det om och om igen, resten av livet! haha. nej, inte riktigt. men faaan vad duktiga vi har vart. 12.52 tog vi bussen härifrån till sportlife.

10 min rodd
5 min cykel

20 min crosstrainer (strength program)

15.00-15.30: solade vi.

sen duschade vi och klädde på oss, låste in sakerna och tog en promenad till stan. åt på vägen (kyckling i dragonsås och pastasnäckor). en sväng till ungdomsmottagningen innan vi drack kaffe hos lisa. 17.15 tog vi bussen tillbaka till sportlife.

5 min rodd.
60 min aerobic.


aerobicen var kul ;D men svår för mig och lisa, vi var nog dom enda som inte vart med tidigare! hela gänget verkade kunna stegen utantill :p men vi klarade oss iaf igenom det. mycket stolta! tyckte inte det var ett speciellt jobbigt pass. troligtvis ganska bra, eftersom vi trots allt var ganska utmattade.

19.30 gick vi till stan igen. åt resten av våra matlådor + 2 knäckebröd på vägen. 19.50 var vi framme vid lisa. jag gick direkt till bussen som gick 19.58. nu sitter jag här - nöjd och slö. dricker lite vatten, lyssnar på skön musik och ska (så fort jag orkar resa på mig) tappa upp ett välförtjänt skumbad att sjunka ner i. med hjälp av alla trappsteg och promenaderna till stan har jag även samlat på mig hela 10 000 steg! underbart. nu kan jag lova att jag sover gott inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0