MMMM!

ännu en nykter helg :) gud, vad duktig jag är! hehe. istället blev det en god mat, godis och coca cola igår blev det riktigt gourmet - filé mignon black & white med erica och hobbe. erica fixade potatisgratängen och jag ordnade såserna (béarnaise och rödvinssås), helt från grunden! alltid lika roligt, och alltid lika nervös över béarnasien :p lyckades mycket bra iaf :D pappa skulle stå för köttet, men blev sen, så vi stekte fläskfilén själva och åt utan honom. sedan åkte vi och hämtade denny för vidarefärd hem till albin där han och ronja drack lite. framåt midnatt släppte vi dom utanför meza och åkte hem igen. inte mycket mer med den lördagskvällen!

i förmiddags tog jag och hobbe en 45 minuters promenad innan frukost :) sedan har vi bara ätit godis och kollat film typ. efter 'the dukes of hazzard' åkte han. nu håller jag på och värmer upp såserna, och pappa ska fixa oxfilén (som vi sparade igår). så det blir gourmet ikväll igen ;) ska ta en skön dusch nu innan maten, sedan blir det eventuellt en promenad, någon bra film och godis senare. sist men inte minst; en god natts sömn innan ännu en härlig träningsvecka drar igång!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0