REFRESHING

den här energisugande torsdagen började 10.00 imorse. jag och lisa gick upp, till hälften levande åtminstone, så lite frukost fick vi i oss. jag käkade två kokta äggvitor och en smörgås med smör, ost och gurka. en kopp te till det (: sen tog jag en halv kopp kaffe innan vi gick. 70 minuter senare var vi äntligen framme på sportlife.



10 minuter rodd (2 km)
30 minuter sol
15 min styrke (mage & ben)
15 min crosstrainer (strength)


efter snabb dusch och ombyte gick vi till stan. utanför shell skiljdes vi åt ... lisa gick hem till sig och jag tog mig en promenad på ytterligare 45 minuter hem till sylte. när jag äntligen kom hem hade jag fått 3 blåsor på köpet, och blödit ner strumpan :(




fortsatte lite med städningen och sen gick jag och erica till affären, för att panta och handla lite. när det var avklarat kunde jag äntligen sätta mig ner och äta lite, det blev a-fil och müsli + en kop kaffe och citronvatten.

nu har pappa kommit hem, både jag och erica blev förvånade. någon storstädning har vi inte hunnit med ännu. men en kopp te, en dusch och ansiktmask har jag lyckats åstadkomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0