SLEEP OVER @ ALBIN

har precis tvättat ansiktet, borstat tänderna och smörjt in mig. nu har jag gottat ner mig under täcket och ska sova, tänkte jag :) är trött efter ännu en dag med fokus på träning. kvällen har dock varit ganska lugn ... middag (vitlöksfylld kyckling, ris, sweet chili sås och sallad med fetaost) med albin och ronja :)) så även en halv film och så började vi slinga albins hår. jag överlät resten helt och hållet till ronja nu, eftersom jag är så jävla trött!

imorgon ringer väckaren 08.30.
då blir det ett träningspass med albin innan jag ska vara på näl 13.00 för att operera bort ännu en visdomstand. det ser jag inte fram emot! :( men men ... sen tror jag att jag åker med mamma upp till frändefors faktiskt, packade för det iaf. men vi får väl se vad jag känner för imorgon.

natti natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0