THEY'LL NEVER KNOW

dags att säga godnatt nu tycker jag :) den jobbiga ångesten, det dåliga humöret och nedstämda tankarna lindrades mycket väl under min promenad på 100 minuter. tog mig en tur in till stan, runt spikön och sedan tillbaka hem genom slussarna. mysigt, och som alltid helt underbart (: konstigt att det ska ta emot så innan man väl kommer ut på vägarna .....





när jag kom hem gick jag raka vägen in i badrummet och tappade upp ett mjölkbad.
sjönk sedan ner och låg där i ca 20 minuter innan det var dags att kliva upp igen. strax efter 21.00 kom hobbe hit, och så kollade vi på 'rounders'. nu har jag precis ätit lite kvällsmat och ska krypa ner under täcket med en kopp chai (hur många koppar har jag druckit idag?!!! haha). imorgon tänkte jag inte gå upp, vakna förrän 09.00 ... ligger nog kvar i sängen och kollar på det nya avsnittet av 'andra avenyn' som läggs ut på hemsidan just; 09.00! ;p

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0