GIRLS NIGHT




igår hade vi hur trevligt som helst, jag och min ronja! :) först åkte vi bort till sportlife där vi solade och bastade. sen kom vi hem och duschade, la på ansiktsmask, pratade om tankar och känslor, drack gott vin, åt kex och ostar, ananas, melon och vindruvor. riktigt gott :) och så spelade vi kort (vårat gamla fylle-påhitt), drack lite grogg och fick en knasig idé om att köra "tysta leken" under spelet, vilket vi gjorde i 13 minuter, haha. hur kul som helst hade vi :p



sen sminkade vi oss, fixade håret och klädde på oss innan det var dags att åka. fest hos albin skulle det bli! men strax innan vi skulle bli hämtade av dennis, så ångrade jag mig. jag tappade lusten totalt och bestämde mig för att stanna hemma ist :( sen ringde dennis när han var utanför, och lyckades trots allt övertala mig att följa med ändå. och så lovade han mig att han skulle köra hem mig om jag ångrade mig, för han skulle ändå ut och köra igen efter en stund. så ja, jag följde med.

satt hos albin ca 30 minuter innan jag och dennis åkte igen.
först hämtade vi lisa i stan, sen nästa lisa i sjuntorp. efter det släppte dom av mig hemma på sylte. jag tvättade bort sminket, städade lite och kröp sen ner under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0