11 MAJ -10

dagens låt: danish - hur det än känns kommer alltid ligga mig nära hjärtat :)
dagens frisyr: en hästsvans för att slippa ha rufset i ansiktet :p
dagens smink: ingenting, eftersom jag bara varit hemma och slöat.
dagens klädsel: kalsonger och stor t-shirt heeeela dagen!
dagens händelse: ganska få saker att välja mellan på den punkt.
dagens planer: var att träna, men fick ställas in pga huvud- och mensvärk :(
dagens vill ha: nya skor, löparskor, promenadskor, vardagsskor. haha.
dagens saknad: solen!!
dagens drog: sömn .....
dagens finaste: pass.
dagens måste: ingenting.
dagens dricka: chai te och vatten.
dagens köp: ingenting.
dagens mat: paprika med tacofyllning.
dagens sjuka: huvudvärk, mensvärk och allmänt hängig. idag igen.
dagens kärlek: favoritkudden!
dagens mående: fyskiskt känner jag mig bara ovanligt svag, psykiskt ... ganska tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0