A SUNDAY SMILE

mår alldeles utmärkt idag :) slö, men inte överhuvudtaget bakfull. fast drack trots allt bara 9 cider igår :) somliga fick ju i sig en hel del mer ;p haha! kände mig spiknykter i jämförelse. en trevlig kväll blev det .....





på vägen hem från kråkesvängen plockade jag och pappa upp lisa. köpte med oss ett flak cider och duschade, gjorde oss i ordning, åt lite sallad och knäppte varsin kall på balkongen. sedan kom albin och hämtade oss, så stannade vi till i kiosken med pos en stund innan vi drog ut igen. gled runt med nervevade rutor, öppen taklucka och skön musik. jag och lisa smuttade självklart på ett par cider.

vid 20.00 tog vi en tur upp till frändefors för att kolla läget hos kenny där dennis sa att det var lite fest. även mamma, björn och syster + dixie var där. där stannade vi väl drygt 1 timma innan vi åkte tillbaka till trollhättan och försökte fixa chaufför, så att albin också kunde dricka. det slutade med att vi fick med oss michael som körde och timmy. det blev en massa åkande i trollhättan, en sväng till uddevalla och några turer till kråkestan :) papsen var full som ett ägg och albin halsade whiskey innan vi kollade läget i stan igen, stod på shell och var allmänt flummiga. sedan gick jag och lisa hem till henne en snabbis, tillbaka till shell och sedan mot kråkestan igen, tom mötte oss på vägen. sedan kom gänget efter och skjutsade hem tom + hans fulla snarkande kompis. hahaha.


02.30 tog vi med oss pappa i bilen och åkte hem :)


idag gick jag upp 11.10 och la mig på soffan. kollade på film med pappa och väntade på lisa, som vaknade vid 13.00, då åt vi frukost och somnade om på soffan till 'en riddares historia'. jag vaknade till av att lisa saatt hennes mamma skulle hämta henne. 16.00 ringde väckaren som jag var klok och ställde, och så tog jag en iskall dusch för att piggna till! sedan åkte jag och pappa till kråkestan för att hitta hans mobil som han slavrat bort, som tur var så låg den där (: en kall cola unnade jag mig också.


nu har vi precis ätit och jag tycker att alla är tråkiga.
har funderat på att ta en promenad in till stan för att köpa mitt fritidskort, men regnet hänger i luften, så det känns lite osäkert att ta den risken :p äsch, vi får väl helt enkelt se om det blir någonting mer av den här dagen, eller om alla ska förbli tråkiga. slutar väl med soffan och en påse sega ostbågar ;)

nu ska jag försöka skriva ett CV ..... suck.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

9 cider tycker inte jag är så bara. :P

2010-05-23 @ 19:31:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0