ALL DAY LONG

har inte "hunnit" med en enda uppdatering idag :p gick upp 09.00, åt frukost med pappa och kollade på nyheterna. vid 10.00 åkte vi och handlade, sedan kikade vi in hos farmor på vägen hem för att låna en bakmaskin. så imorgon blir det nybakat surdegsbröd till frukost (y.



när vi packat upp matvarorna och fått i oss lite i magen åkte vi igen. 10,5 mils sträckan där 'kråkesvängen' ska gå imorgon skulle skyltas, så pappa körde och jag fick springa ut och fästa skyltar på stolpar, träd osv :) 3 timmar tog det, sedan blev vi kvar på kmck en stund innan vi satte dom sista skyltarna och åkte hem.



jag gick och la mig och somnade till drygt en timma innan pappa väckte mig igen. då var klockan 19.30 och det var dags att blanda degen som ska jäsa och göra i ordning fredagsmaten - potatisgratäng, rostbiff, sallad och béarnaisesås. lika gott som alltid ;) resten av kvällen har spenderats på soffan. nu är jag redo för sängen känner jag, men först måste jag baka ut brödet, som sedan ska jäsa ännu en gång ... tills imorgon bitti!

08.30 (tror jag) ska vi vara på plats i kmck stugan. 07.00 ringer klockan, vilket betyder att jag bör gå och lägga mig inom 15 minuter för att hinna få mina 8 timmars sömn :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0