DOWNFALL

ingen mat hemma - behöver mjölk, yoghurt, frukt, grönsaker = det jag lever på.
inga pengar - pappa hade bara 100 kr löst, räcker inte långt.
bussarna går kasst idag - åkte in till stan och hem igen. lämnade in blankett på af iaf.
ingen träning - pga ovanstående punkt.
högg mig i fingret med nagelsaxen - fråga mig inte hur jag lyckades, men svider gör det.
huvudvärk - ordentlig sådan! varenda jävla dag ..... tabletter är snart slut, men funderar inte ändå.
mer deprimerad än vanligt - får ångestattacker och bara gråteeeer.
internet är värdelöst - blir tokig på det, dock ingenting ovanligt eftersom det alltid krånglar.
fryser - men bryr mig inte speciellt mycket, orkar inte.
känner mig extremt tjock - fast jag dom senaste dagarna varit positiv.
har sträckt en muskel i låret, igen - denna gången på insidan, gör ont vid varenda steg.
måste handla - har knappt pengar och orkar inte gå till affären här, som jag inte ens vill handla i.
jag känner mig ensam - och det är bara början på denna helgen. pappa är på mc-resa.
soc svarar inte på mina mejl - har inte tid att vänta i 2 veckor till!!
jag är uttråkad - finns ingenting att göra, men känner mig inte heller speciellt öppen för förslag.
vill vara ifred - men samtidigt vill jag ingenting hellre än slippa vara ensam :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0