HOME SWEET HOME

nu är jag på plats hemma på sylte igen :) fortfarande lika härligt väder, trots att det kom en liten regnskur nyss och åska tidigare idag. nu har jag packat upp väskan, ställt in äggen mamma gav mig och maten som jag handlade på vägen hem, vattnat tomat- och physalis plantorna jag fick av mamma och städat lite.


det känns skönt att vara tillbaka i trollhättan. fast jag har ändå stormtrivts i frändefors denna veckan, och kommer troligtvis spendera även en stor del av nästa där. lillebror har sin 'mamma-vecka' då också och björn skulle nog övernatta i gbg, där han jobbar nu.

hungrig som en varg är jag, så har ätit ett äpple och ett par vindruvor. någonting större vill jag inte stoppa i mig nu, eftersom pappa trodde att han skulle vara hemma ca 17.00-17.30. köpte bakpotatis som jag tänkte att vi skulle äta, men har ingen aning om vad jag/vi vill ha till, så det får papsen hjälpa till med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0