MONDAY

imorgon drar en ny vecka igång och träning står överst på listan. gärna varenda dag om jag får bestämma. hela morgondagen (åtminstone början av den) är planerad på ett pressat schema:

08.00: ringer väckaren.
10.52: går bussen till albin.
11.30: är det träning @ sportlife som gäller.
12.30: är en kvarts soltid bokad.
12.50: uppfräschning.
13.06: går bussen från edsborg.
13.40: ankomst vänersborg resecentrum.

sedan ska jag umgås med lillebror tills han åker till marcus (hans pappa).
efter det kanske jag får möjlighet att övningsköra med mamsen, eller eventuellt ta en ridtur om energi till det finns (: sedan åker jag förhoppningsvis, på ett eller annat sätt, tillbaka hem till trollhättan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0