MORNING SUN


blev väckt av att min kära lillebror ringde 12.00 idag. jag var heeeelt död eftersom jag inte kom hem förrän 05.00 imorse och där med inte somnade förrän strax innan 06.00. men jag kände inte för att somna om, så 6 timmars sömn fick räcka. jag klev upp, tog mig en kopp kaffe och lutade mig tillbaka med solen i ögonen ute på balkongen :)

gårkvällen blev lång men mycket trevlig ..... den började med att jag och pappa åt tacos. sedan slängde jag mig in i duschen, drog på mig kläder, plattade håret, sminkade mig och tog bussen in till stan 20.15. allting från att jag lämnade soffan på 20 minuter ;) haha. gjorde christoffer sällskap i kiosken hela kvällen, dvs fram till 00.00.

hobbe kom och hämtade mig och så åkte vi till donken, där han köpte mat. sedan åkte vi till shell, där jag pratade lite med albin innan vi började busa med andreas, christoffer, (emad, jesper) och billy. när solen gick upp kände vi att det var dags att åka hem till våra sängar, så när klockan närmade sig 05.00 skiljdes vi åt för att få oss några timmars sömn!

Kommentarer
Postat av: Anna

oj somnade 06 då förstår jag att du var trött :)

2010-05-09 @ 13:45:11
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0