REVERSE

jag har verkligen hamnat i en svacka. och nu menar jag inte psyskiskt utan fysiskt, utan med bloggen ... känner inget större intresse för att sitta och skriva längre :/ jag antar att det till stor del beror på att jag prioriterar annat, som att umgås med mina nära och ta vara på solen. precis dom jag har gjort som senaste dagarna.

igår vaknade jag ganska tidigt, som alltid när jag druckit dagen innan. somnade om ett par gånger, men när klockan slog 11.40 klev jag upp. väntade framför tvn drygt 1 timma på att lisa skulle vakna, sedan tog vi en promenad bort till sylte center, där köpte vi varsin ramlösa som vi njöt av i solen ... ingen av oss orkade eller ville göra någonting annat, så vi bara satt där, en bra stund, och kopplade av.

när vi bestämt oss för att göra någonting av dagen gick vi tillbaka hem till mig. så gjorde vi oss i ordning lite smått och planerade att åka till överby, det slutade dock med en sväng in till stan för att köpa godis till papsen och så tillbaka till sylte igen. sedan tog vi bussen in till stan ännu en gång, köpte pizza/rulle på athena som vi gottade oss med på lisas balkong (y.




när kvällen närmade sig kom denny och hämtade oss för en fika på strand.
blev ett ganska stort sällskap, och det var trevligt. kaffe och goda vänner är aldrig fel. efter fikan gick jag och lisa till kiosken, där vi gjorde possy sällskap tills denny och hobbe hämtade oss, kommer knappt ihåg vad vi gjorde mer än att vi var i öresjö en sväng :p nåväl ... vid 23.30 var jag hemma, då städade jag mitt rum, bäddade om sängen och gick och la mig.

den här måndagen har varit en perfekt start på veckan. jag började dagen med en iskall vattenmelon- jordgubbssmoothie ute på balkongen. låg och solade en stund, sedan ringde gammelmormor och ville ha lite hjälp så strax efter 12.00 promenerade jag bort till henne, satte upp gardiner, gjorde i ordning på balkongen och drack ett par koppar kaffe :)


sedan gick jag och förbi och pratade lite med hobbe som jobbade i alldeles i närheten. 15.30 gick jag hemåt igen, tog en dusch och ännu en smoothie! 17.07 åkte jag till lisa. vi tog en sväng in till stan för att köpa blommor till hennes mamma, sedan tillbaka till lisa för att lämna dom och så en promenad runt spikön innan vi tog take away från espresso house, så satt vi på bryggan med varsin ischai/islatte. förflyttade oss sedan till betty backs park där vi inväntade hobbe, denny och joel, som givetvis dök upp efter en stund. sedan chillade vi där ett tag innan vi åkte hem till joel. där hoppade vi studsmatta, kastade boll (volleyboll) och kollade på tv ;) mycket trevligt!

efter att vi drog därifrån närmare 23.00 gjorde vi inte mycket mer. hobbe släppte vi av direkt, sedan var vi en sväng till vänersborg innan jag kände att jag ville hem. har inte ätit någonting ordentligt idag, så en skål med flingor satt fint. nu väntar sängen ivrigt på mig, känner jag, eller kanske är det tvärtom? :p haha. hur som helst ... godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0