THIS IS NOT WHAT I INTENDED

sitter på samma plats som jag suttit på ungefär 80% av tiden jag har varit här. det vill säga vid köksbordet med dator och musik som enda sällskap :p mamma och björn är ute och grejar (nähä?! haha), erica har åkt till trollhättan och victor är som sagt hos sin pappa.

egentligen borde jag sysselsätta mig med någonting annat för en stund ..... jag kan inte riktigt komma på vad bara! :o kanske någonting som att: städa, ta en promenad med dixie, bege mig ut på en joggingtur, slänga mig på soffan och zappa igenom varenda tillgänglig kanal på tvn, men i slutändan ändå inte hitta någonting intressant att se på. hmmmm. eller så kanske jag helt enkelt bara borde sitta här och dricka min kopp med te, väldigt goda te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0