WHO WANTS TO BE ALONE

godmorgon, godmorgon. jag börjar dagen med att hosta, underbart! spottar lite ssssnor också. hahaha ... seriös jag känner mig, haha. fruktansvärt.

idag skiner solen :D uuuunderbart. jag hade tänkt mig att vakna, äta frukost och sedan träffa lisa. jag hade tänkt mig att slippa denna dötiden som jag blir tvungen att fördriva ... fram till 13.00. ännu en gång påminner livet mig om att ingenting någonsin blir som man tänkt sig. jag får väl sätta mig på balkongen och fånga lite av solens strålar sedan när värmen kommer.

nu är det dags frukost tycker min mage! ingen powerwalk idag, inte. nu vill jag bli av med den här förbannade hostan och dt jobbiga snorandet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0