YOU BUILD ME UP, BUT JUST TO WATCH ME BREAK


GOD MORGON! :) idag vaknade jag med en förbannad kramp i vaderna, som höll i sig längre än vanligt. hatar att gå kramp! man ligger och försöker slappna av i musklerna, vrider och vänder, men ändå fortsätter det bara spänna och göra ont. usch. till slut gav det sig iaf, och jag kunde snooza den sista kvarten innan väckaren ringde 08.30.

nu har jag klivit upp, tagit en kopp kaffe, min vattenflaska och vitamin ... as usual. sitter vid köksbordet, och datorn är enligt rutin med :p nu tänkte jag kolla på nya avsnittet av one tree hill innan jag gör i ordning frukost (: inväntar även svar från albin, angående träningen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0