YOU CAN'T STOP ME FROM FALLING APART

det ser ut att bli en fin dag idag. solen skiner, och den värmer ... härligt! gick upp 10.30, startade bryggaren och satte mig på balkonen där jag njöt av  solen tills den gick i moln och kaffet var klart. nu sitter jag som vanligt i köket med en kopp och datorn har jag precis intill. även stereon fick följa med ut i köket idag (a) jag rullade ut hela nattuksbordet och körde in elkontakten i väggen. så nu dunkar 'skillet' för fullt här :D godmorgon!

speciellt många timmars sömn blev det inte inatt.
jag satt faktiskt uppe till 03.30 innan jag gjorde mig klar för natten och förflyttade mig till sängen. somnade en timma senare och vaknade nu 6 timmar piggare. idag har jag ingen aning om vad som händer, mer än att jag fortfarande har sug efter gymmet! vi får väl helt enkelt se vad det blir av fredagen .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0