GOING OUT

drog bort till sportlife för indoor walking. självklart ringer dom 20 minuter innan passet börjar och meddelar att passdet är inställt pga sjukdom ;/ men men ... det får bli en annan gång då! istället blev det 20 minuter crosstrainer innan papsen hämtade vid 18.00, så åkte vi till vänersborg och hälsade på lillasyster och johannes. jag lånade duschen och sedan kollade vi tv och gosade med ruben i drygt 1 timma.

tillbaka på hemmaplan nu och har fått i mig lite näring. det blev keso med lingonsylt och linfrön. ska dricka lite mer vatten och sedan ta med mig en nutrilett choklad ut! emelie hämtar mig om en stund, får se vad som hittas på. men något bus ska vi väl lyckas klura ut :D

imorgon är det spinning med a och t som gäller! det blir en bra start på dagen, 12.00-12.45. ska ringa mamma också angående flertal saker, bio med lillebror, ev. be om pengar till busskort och se om hon har tid/lust att köra lite imorgon och även ett par av de resterande dagarna i veckan.

ska se vart emelie håller hur nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0