HAPPY GIRL! :DD

sitter och knappar på min nya dator :DD hihihi. började såklart med att krångla och låsa sig hela tiden. men det visade sig att det antagligen var jag själv som råkat avbryta startinstallationen (a) så jag körde en systemåterställning och gjort om allt från början, och nu fungerar det som det ska! nu ska jag bara få ordning på mina 'standardprogram'. dvs gimp, vlc, spotify, itunes osv :)

trots glädjen över min nya dator blir det nog i säng tidigt ikväll!
jag är trött efter dagens 3 träningspass (powerwalk, gym, simning) och tänkte eventuellt dra och köra spinning imorgon bitti, 09.00 (; dessutom har jag varit på bibblan idag och hämtat ut en bok som jag reserverat - 'om jag kunde drömma' :D den första 'twilight' -boken. läste ett par sidor på bussen hem förut, och vill redan läsa mer, mer och mer.

nu ska jag fylla i resterande mat/träning i min träningsdagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0