MEANT TO LIVE

bara lever livet och njuter av allt värdefullt med det just nu :) träningen går fortfarande bra, jag håller igång - men kör inte stenhårt ... än ;) tänkte ladda lite nu och sprida ut tiden för annat denna veckan. helgen är planerad till fullo i stort sett. göteborg fredag och lördag, 3D bio (nya saw) med em, timmy och joel. samt födelsedags firande = utgång på lördag då timmy fyller 18 vid midnatt (; förhoppningsvis blir det en lyckad helg!


den tiden som gått av denna veckan har varit bra (y. jag och emelie har spenderat den mesta tiden tillsammans med joel och timmy. i måndags började jag dagen med ett spinningpass på sportlife, sedan överby med emelie och joel. hehe. efter det slappade vi hos albin tills jag träffade hobbe en stund. vi tog take away på espresso house och en långpromenad. sedan blev det te och film hos albin innan jag träffade hobbe en stund igen.


tisdagen (igår) var ganska slö ... jag tog bussen in till stan där jag mötte joel och så åkte vi till albin där även emelie redan befann sig. jag städade hela huset, medans dom andra slappade. sedan var det lunch och efter det blev det fika på espressohouse, då även denny följde med. trevligt trevligt :))

efter en vaniljlatte blev klockan 17.15 och det var dags för mig att jobba. körde vattengympa för första gången i mitt liv, vilket var riktigt kul! så det blir garanterat fler gånger. jag hade självklart varit dum och glömt underkläder eftersom jag bytte om till bikini hemma tidigare, men som tur var löste mina kära vänner det, så emelie smög sig in i omklädningsrummet med trosor och bh till mig ;p

och sedan skjutsade pojkarna oss till vänersborg där vi handlade, lagade tacos, åt och kollade skräckfilm (the haunting in connecticut) med emil och melker. dunder dag, med andra ord. melker var snäll och lät oss åka med honom till thn . så dom sista vakna timmarna av kvällen/natten fördrevs med en sväng på hunneberg med albin och sacka + denny m.fl.


idag vaknade jag strax efter 9, och klev upp trots att jag hade kunnat ligga kvar 1 timma. åt lite frukost och skrev en inköpslista med papsen. nu ska jag snart gå ut till bussen för att städa/luncha hos gammelmormor. emelie möter mig där och är med som sällskap innan vi ska till överby. tror det får bli en tur till meddo också, då jag precis fick sms från dom innehållande ett billigt erbjudande ;D


ikväll blir det troligtvis film i vänersborg igen. jag, em, emil och melker ska se på 'orhpan'. tydligen en jävligt läskig rulle! hoppas den är så bra som pojkarna säger :))

'
nu är det dags för mig att klä på mig och kila ut till bussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0