RANDOM NEW'S

här är några av dom senaste inköpen ... har lagt största delen av mina pengar på träningen den här måndagen. men även ett par höst/vinter kängor och några få klädesplagg. här är en del av grejerna iaf!





 


väntar även på en iPhone 4 som jag beställde för 2 veckor sedan från tele2, med abonnemanget 'maxi surf'. jag funderade fram och tillbaka ett bra tag innan jag bestämde mig för att lägga ut 699 kr/månad nu i 24 månader. jag hoppas att jag gjorde rätt val och inte kommer ångra mig! :)

 

 


dessutom!!! så fick jag en ny dator av pappa i födelsedagspresent :DD han överraskade mig verkligen igår när vi var ute och kollade på dator, eftersom han vill ha en ny, bärbar ... han fastnade för en och så frågade han MIG om JAG ville ha en sådan, så nu har han beställt 2 stycken HP G62 110EO (; får den på torsdag när han kommer hem igen.

 

min syster överraskade dubbelt upp i år! först och främst kom en lite goding och hoppade på mig när hon och hannah kom hit i fredags :)) en chihuahua/jack russel valp som heter ruben. hur söt som helst! och så gick jag present :D 150 kr på h&m och 200 på systemet! shit jag har inte ens varit på systemet ännu. jo, varit där har jag. jag och pappa var där senast i fredags, men jag var inte särskilt upprymd över det här med att fylla 20. så pappa handlade, inte jag :p

 

jag känner mig lite tråkig ..... eftersom jag inte bryr mig om att fylla år. jag är inte speciellt glad eller förväntansfull, vill inte ha kalas osv. men visst, 20 år, det är väl ganska kul ändå (:


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Fia,



Om du vill kunna ringa och SMSa för en fast kostnad per månad tror vi på Tele2 att du har gjort ett bra val eftersom du får 3000 fria minuter, 3000 fria SMS och 3000 fria MMS. Det är väldigt få som kommit upp i dessa samtals/SMS mängder så vi hoppas att detta kommer passa ditt ringmönster väldigt bra.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-10-04 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0