DON'T HOLD YOUR BREATHE

tråkigt väder idag -.- hade ju hoppats på en lika fin dag som igår ... då åt jag frukost på altanen, slumrade i solen, tog en varm promenad till stan, fikade på strandgatan, åkte båt i kanalen och lekte på småöar. spenderade kvällen med att hänga på randomplatser och njuta av att sommaren är på väg :)

men regn är ju mysigt det med
. idag har jag som vanligt städat lite, ätit en ordentlig frukost och chillat i soffan. vet inte vad jag ska roa mig med resterande ensamna timmar ...

känner mig lite nere, fast ändå inte.
mår väl bra nu, livet känns stabilt och skakigt på samma gång, men ändå under kontroll. jag saknar markus, men har en tillfällig lösning med lägenheten. trivs riktigt bra här hos albin och per, men vet inte vart jag vill vara. har kommit närmare och närmare hanna, som jag är så glad för, men har inte kommit igång med körkortet lika intensivt som jag hoppats. det ena väger över det andra.

ska till vårdcentralen igen på måndag
. träffa deras beteendevetare. har ingen aning om vad det kommer leda till, men förhoppninsvis kommer någonting åstadkommas? :/ vill bara kunna slappna av och koncentrera mig på saker som betyder någonting, iställer för behöva oroa mig för när jag ska falla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0