ALL KINDS OF THINGS

hemma igeeeeen :) skönt! har lite 'ångest' för att jag inte är så träningssugen, men bestämde mig igår för att jag ska träna idag. dock verkar albin fortf sova? -.- hur som ... idag har jag varit både det ena och andra hos gammelmormor. shoppare, städare, frisör och kock. känner dessutom att min träning med att slappna av mer börjar nå sin mening. kopplar av i tankarna mer och har blivit mycket bättre på att ta en sak i taget.


nu sitter jag och dricker ett glas fun light. har som vanligt huvudvärk, men tänker fan inte fortsätta knarka alvedon nu. blir så lätt beroende av sånt där ;o förhoppningsvis så hör albin av sig snart så vi kan dra iväg och träna. annars blir det nog inte så mycket mer utav den här dagen! :p ska väl ev. åka med erica hem när hon slutar skolan iofs. har tagit ut löshåret nu, men är lite tveksam på om jag ska sätta i nytt direkt eller avvakta lite med det :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0