BETTER IN TIME

känner mig lite småbakis idag. gårkvällen resulterade i förfest hos mig med albin, roob, timmy, johan, kev, dennis, stampe, tommy, krus samt xet som var chaufför in till andra sidan centrum, där det var inflyttningsfest hos isa (: jag kände att jag (som för det mesta) druckit för mycket och för snabbt, så jag sprang hem. åt lite och deckade skönt i sängen.

vaknade 11.30 på "morgonen" av att pappa per ringde. så kom han och hämtade bilnyckeln som jag hade i min jackficka ;p när jag ändå var uppe passade jag på att plocka undan alla burkar, flaskor och glas. diskade och torkade bort kladd här och där. sedan har jag suttit här och läst bloggar, fb-statusar, forum osv ... nu är det snart dags för lite frukost, sedan ska jag nog lägga mig igen. får se om det blir lite mer sömn eller några avsnitt O.C./film :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0