INTER-NOT-CONNECTION

hade problem med internet igår :/ blev väldigt orolig att det inte skulle komma tillbaka, men efter drygt ett dygn gjorde det, som tur var, det! :p


igår hände det lite mer än vanligt (om man jämför med senaste dagarna). vaknade rastlös efter att ha snoozat ett par timmar, ringde albin, som ville sova lite till, så jag la mig snällt i sängen och väntade på att han skulle återkomma. sedan hämtade han och elina mig, så blev det lunch på shang ri la :) därefter hämtade vi sacka och drog ut på en sväng med albins 1-kronas volvo 240 innan vi skjutsade elina till vbg och sedan närmade sig klockan 16.00, så jag skulle hem och byta om för att kila iväg och träna (jobba) med m :p det var segt som tusan eftersom jag är så slö nu om dagarna + hade besvärlig huvudvärk. men 30 min på bandet blev det iaf, samt en timmes powerwalk intill kanalen när har lämnat m på bussen. resten av kvällen jobbade jag på att slappna av. tog ett bad, åt en hemmagjord kycklingsallad och låg i sängen tills jag somnade strax efter 12.

idag ställde jag ingen väckare och vaknade på bättre humör är jag somnade med. 09.30 gick jag upp för att skölja ur hårinpackningen jag haft över natten. nu ligger jag på plats i sängen igen och pratar med hobbe (: har absolut ingenting planerat idag, så ska ev. upp till mamma i frändefors :) nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0