LIVE IT UP

hamnade hemma i mitt kök med hobbe och emelie igår kväll. satt och pratade över en påse godis i flera timmar (: när klockan närmade sig 02.00 hade emelie redan somnat, jag kunde knappt hålla ögonen öppna och hobbe åkte hem. bäddade ner mig för att sova jag med, men lyckades inget vidare med emelie förbannade snarkning bredvid. trots musik från ipoden i öronen. 04.30 gav jag upp. tog soffdynorna och bäddade under köksbordet. sov 1 timma och vaknade dysvett av att väckarklockan ringde. äntligen var det dags för emelie att fara iväg till jobbet. la mig i sängen igen och somnade fortare än någonsin!

någon gång efter 11.00 kom hobbe.
jag tog en dusch, åt lite frukost och åkte sedan med pappa och handlade, medans hobbe gick till niclas och drack kaffe. när jag kom hem igen bakade jag en banankladdkaka och satte på bryggaren, så kom albin på en fika. nu har han precis lämnat mig och jag funderar på om jag ska våga sova en stund, eller försöka få en behövlig storstädning gjord ;o sedan är det nog dags för mellanmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0