STILL BROKEN

lagar mat. nötfärsgryta, med curry och jordnötter efter eget recept. i stort sett klart nu, väntar bara på att riset ska koka klart. det blir en onödigt sen middag idag med -.- men hade faktiskt tänkt den för snart 1½ timma sedan. men erica var desperat efter cigaretter, så jag ställde upp och gick in till stan för att köpa ut till henne. när vi möttes på torget slog det mig att jag inte ens tog med legget, eller ens hade en tanke på det. huvudet fungerar inte som det ska utan energi. men som tur var, så satt albin och spelade på pt, så han ställde som vanligt upp och löste problemet (: sedan åkte erica hem och jag gick och solade innan jag traskade tillbaka hem till nötfärsen som låg och väntade i micron.

jobbet gick förvånansvärt bra! :} kände nästan för att skippa det tidigare idag. men en lång promenader med björnarna hundarna som m har tagit sig an att gå ut med som extraknäck och så lite engelska läxhjälp var trevligt (y.


nu är nog riset klart ... O.C. till maten kanske? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0