BED & BREAKFAST

vaknade som vanligt ganska tidigt (ca 09.00). har legat i sängen och njutit av hur mycket jag trivs här, trots att jag kände en liten saknad när jag vaknade upp utan någon bredvid. barnprogram på tvn och lite nostalgisk musik har underhållit mig. nu har två vakna timmar passerat och magen känner sig redo för frukost. "som vanligt" blir det några creme cheese/lax knäckisar (kärlek♥) och till det provar jag idag något nytt - ett glas hälsoyoghurt med en skvätt fun light strawberry och ett gäng blåbär i (;


albins 21-års dag (idag) firade med fest hos honom! körde tangera i hopp om att dra igång stället, och igång kom det definitivt! för mig gick det stabilt, som för dom flesta andra, men för några enstaka spårade det ur lite ett tag, varav rejält för en viss herr olsson :< den stackaren fick jag och emil tvinga med oss i bilen för att få hem honom till brålanda. det var ingen lätt match då han var ordentligt sne. men hem till sängen kom han ju iaf ... när vi kom tillbaka hade festen förvandlats totalt. kände knappt igen några ansikten längre, så jag bestämde mig för att åka hem. knödde mig in i fredriks golf med emil, dennis, stampe, becca och fredrik. tog mig ett par mackor när jag kom hem och deckade så snart jag la mig i sängen.


urspåååååår! (foto: jens henriksson)


jag och timmy slog in min present, kev sponsrade med pappersflygplanet (foto: jens henriksson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0