DOT DAY

  • vakna hos ludde 07.00.
  • snooooooze ...
  • blev hämtad av hobbe 07.30 och åkte till mig.
  • åkte ner i tvättstugan och startade 2 maskiner.
  • 'vakna med the voice'.
  • åkte ner i tvättstugan och slänge över tvätten i tumlaren.
  • snooooooze ...
  • vaknade 10.10 och hämtade tvätten.
  • satte på kaffe.
  • gjorde/åt frukost.
  • drack kaffe.
  • 10.50 åkte hobbe.
  • vek tvätt, dammsög, klädde på mig träningskläder.
  • mötte ludde utanför 12.00 och gick till gymmet.
  • körde rygg/mag pass.
  • 14.00 frös nästan ihjäl på vägen hem.
  • lagade mat.
  • hobbe kom hit.
  • åt.
  • 16.00 gick vi ut på promenad, fotade och frös lite till.
  • slappade i soffan.
  • diskade.
  • hobbe åkte hem.
  • tog en snabb dusch.
  • sitter här ... klockan är ca 18.30.
  • ska lägga mig i sängen på min uppvärmda värmemadrass och se en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0