HOW FAR WE'VE COME

ännu en dag har passerat! fick ett mess från min goding ronja i förmiddags innehållande ett förslag om solning och sallad. självklart kunde jag inte tacka nej till det, så vid 13.00 hämtade hon mig och vi for iväg till meddo stan där vi solade 20 min innan vi lunchade på fontana. jag tog risken och valde räksallad som omväxling för kycklingsalladen jag alltid äter annars. helt okej, men långt ifrån lika god som kycklingsalladen, så i fortsättningen håller jag nog fast vid den rutinen ;) när vi ätit åkte vi en sväng till vbg, sedan tillbaka till trollhättan för att kika på apelsin. jag älskar APELSIN :D moahahahaha. när vi kände oss klara där rullade vi vidare till överby och kikade lite medans vi väntade på att ronjas C skulle sluta jobbet, och så fick jag två bumpers till min ipååån, ett vitt (som sitter på nu) och ett rosa :p

ronja hade träning 17.00, så vi skiljdes åt 30 min tidigare
och jag mötte ist upp albin, michael och oskar för att kika på ett ps3. albin är tydligen helt inne på det nu ;) dock blev det inget köpt idag .. sedan åkte vi till honom och chillidillade lite innan han ville ha käk, vilket blev på sibylla. jag kollade på och när han ätit upp skjutsade han hem mig. jag gjorde mig en god creme cheese/lax smörgås, samt fruktsallad med keso. orkade tråkigt nog inte mer än smörgåsen, så fruktsalladen får vänta till senare :))

nu är det säsongsstart på säsong 2 av solsidan! studsar därför ut till soffan nu :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0