PARTY UP IN HERE!

JAG SKA vara nykter idag - systemet elleeeeer?! jävla lyckat. 6 cider ligger på kylning och väntar på att korkas upp (a) fast vem vet, jag kan ju hinna ångra mig igen och förbli alkoholfri trots allt. bara för man har alkohol, så måste man inte använda det :) hihi.

sitter i soffan med solen i ögongen. lite irriterande, lite uppiggande. därför låter jag mig besväras av det ist för att dra ner persiennerna. den går snart ner ändå, och dessutom är det strax hög tid för en dusch. tänkte passa på att lyxa till det med en ansiktsmask också. känner mig ovanligt flummig idag. vet inte varför. var ju på kasst humör tidigare, men nu är jag så koffein påverkad att jag inte vet vad jag är på för humör. men det pirrar i magen lite grann ;p

DUUUUUUSCHEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0