YOU KNOW I'M NO GOOD

hej hej, hemsk mycket hej! *försöker vara positiv* men njaeee ... idag är ingen vidare dag. har vart på ganska dåligt humör mestadels av den faktiskt. klev upp redan vid 7 imorse för att hjälpa syster lite på traven (dvs gå upp och komma iväg till skolan). vi åt frukost ihop och sedan gick hon till bussen 07.35. jag fixade naglarna i lugn och ro innan jag knallade bort till ludvig för att väcka och få upp honom, istället somnade jag också. det var väl det som satte igång irritationen inom mig :p men 11.30 kom vi tillslut iväg till gymmet! körde ett bröst/triceps pass.

när jag kom fixade jag mat och placerade mig i soffan. åt pasta med makrill i tomatsås + morot och ägg, samt ett glas mjölk. satte på en film och tog det lugnt innan det var dags att blir klar för jobbet. drog igång kaffebryggaren, packade väskan, surplade i mig en kopp och trippade bort till gymmet igen där jag skulle möta m. 16.20, väntade till 16.45 och fick då meddelande om att hon missförstått allt och skulle gå hem igen. så jag gick hem jag med.

nu lyssnar jag på musik och stirrar på klockan typ. vill att dagen ska ta slut, eller åtminstone att klockan ska bli 21.00, för då går '50 first dates' på TVn, tänkte jag skulle se den ... om jag nu inte får för mig att dra bort till gymmet. men sugen på kondition, vilket är ett problem då jag har ett fruktansvärt skoskav på vänster häl, preciiiiis där träningsskon sitter åt (kan ju bero på att det var den som gav mig det ;p)

ett bad med doftljus, ansiktsmask, en kopp te kanske? har inte lust/orkar inte ens tappa upp ett bad :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0