COULD IT HAVE BEEN BETTER?

helt underbart när man varit ute och promenerat i drygt 2 timmar ... kommer innanför dörren och trippar raka vägen ut på balkongen för att sitta och lyssna på regnet som börjar droppa mot markisen i precis rättan tid ;)

har spenderat en stund för mig själv efter jobbet. bestämde mig för att gå hem ifrån stan. satte i hörlurarna och spelade fin musik i öronen, njöt av den varma sommarluften och hade inte något annat än mina egna tankar som sällskap. kände för att fotografera lite, så det gjorde jag. en hel del. mest sådana där "onödiga" bilder (blommor, staket, murar, stålrör osv..), som ändå kan bli någonting riktigt fint! :)) stannade dessutom till i en lekpark strax efter jag passerat slussarna. satte mig ner där och lät min kreativitet rinna ut i sanden. hihi. tillsammans med tankar och känslor. det känns bra att ha tillfredställt mig själv, nu när jag inte har någon annan direkt. jag känner mig ovanligt ensam faktiskt, men inte på samma sätt som annars, det är okej nu. vänner ska vara vänner, annars tycker jag man ska fundera på om man verkligen nöjer sig med bara 'umgänge'.

är hungrig, men ändå mätt efter alla jordgubbar. tror trots allt att jag behöver någonting stabilare i magen nu. men det får vänta tills papsen kommer hem. sitter och flinar lite för mig själv när jag vet att han är ute och åker motorcykel i regnet ;p haha ..... behöver en dusch, så det ska jag nog ta mig en nu (eller om en stund). känner mig smutsig efter att ha krupit runt i sanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0