I LOVE MY PEOPLE



idag har jag inte fått särskilt mycket gjort.
solat på den berömda balkongen litegranna, dammsugit lägenheten, samt druckit kaffe, rökt bort ett halv paket cigaretter och pratat bort ett par timmar med fina nathalie :)) mysigt! väntar på att hannah med magen ska höra av sig :o hon ville ut till överby och ville jag skulle följa med, då vi planerat att ses idag. men nu börjar ju klockan närma sig stängningsdags för affärerna mer och mer, så får väl se om det blir av eller inte. har ingen direkt motivation till det heller längre, då jag börjar känna mig slö och har sex golv här hemma som väntar på moppen :p jag själv väntar på lust till det ...

har dock inte ätit särskilt mycket idag ... en cream cheese/kalkon knäckis i förmiddags + 50 gram räkor och lite salladsblad nu. hittade en gammal burk ALA igår som jag börjat med igen nu ;p

edit; nu blir det överby! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0