A LOT OF MEMORIES

BILD ETT: någon jag umgås mycket med.

jag & hanna - 24 april -11.


BILD TVÅ: en bild på mig själv.

21 maj -11.

 

BILD TRE: en bild på någon i min familj.

mamma på sitt bröllop - 9 juli -11.


BILD 4: en bild på en konstig tid i mitt liv.

dennis & jag på fest hos krus - 1 november -08.


BILD FEM: en gammal bild på mig själv.

20 juni -06.


BILD SEX: en bild på mig och en vän jag inte varit med på länge.

jag & emelie - 14 augusti -09.


BILD SJU: en favoritpryl.

jag med nikon D40 - 25 juli -08.


BILD 8: en person som jag saknar.

markus ♥ - 4 april -11.


BILD NIO: fem plagg ur min garderob som jag älskar.

BILD 10: en person som jag kan berätta allt för.

min underbara hanna - 23 april -11.


BILD ELVA: bild/bilder från mitt hem.

vet inte vart mitt hem är ...


BILD TOLV: jag och en (gammal) klasskompis.

sandra & jag - 20 juni -06.

 

BILD TRETTON: en bild som påminner mig om gamla tider.

ronja & jag under livets bästa tid - 10 september -06.


BILD FJORTON: en bild på mig och min kärlek.

jag & dixie - 26 april -11.


BILD FEMTON: en knasig/knäpp bild.

jimmy provar solglasögon på harrys i lysekil - 25 juni -11.


BILD SEXTON: en bild på min fritid.

ridning - 21 maj -11.


BILD SJUTTON: en person som är snygg.

ronja & jag - 2 mars -10.


BILD ARTON: en bild på mig själv.

2 juni -11.


BILD NITTON: mina favoritskor.

enda kortet jag hittade på skor :p - 21 juli -11.


BILD TJUGO: en bild från en tid jag saknar.

potta & jag - 22 augusti -06.


BILD TJUGOETT: en bild från i somras.

patrik, albin, emil, jag & kenny i lysekil - 25 juni -11.


BILD TJUGOTVÅ: någon/några som jag alltid har roligt med.

HAPPINESS CREW =) i lysekil 24 juni -11.


BILD TJUGOTRE: en partybild från nutiden.

albin & emil på mammas bröllop - 9 juli -11.


BILD TJUGOFYRA: en partybild från förr.

jag, stampe, tommy & dennis på fest hos linus - 16 augusti -08.


BILD TJUGOFEM: min garderob.

BILD TJUGOSJU: mitt favoritband/artist.

klicka på bilden för att komma till en av mina playlists.


BILD TJUGOÅTTA: en favoritbild.

mosa & jag - 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0