FESTIVAL @ VÄNERSBORG, 3-5 JUNI -11

FREDAG:


började med lite lugnt glidande (;


parkerade intill sanden för att värma upp ordentligt!


emil, fredrik och linus spänner sig ;p


emil naken ... som vanligt.


hela sköna gänget, i stort sett.


norrback och jag :)


full van!!
LÖRDAG:

norrback körde mig från ef 1 - ef 2 i kundvagn 06.45 på morgonen ;o


gick och köpte frukost på shell 07.30 x_z

LÖRDAG:



patrik


amir, mate & patrik


grillning hos emelie och amir efter en bra insats i volleybollturneringen ;)


SÖNDAG:


försökte pilla i mig lite räksallad på frändepizzan .....


stampe


kenny


stampe, kenny, emil, fredrik och dennis


fredrik


albin och jag


uppfinnarna - patrik och emil


fiffigt!


viva la sweden - stampe


dags för ett dopp



stampe, emil och patrik


lite grillning


i coronatältet


tommy, patrik och mate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0