IN THE SUN




ligger ute i solen med mitt socker och väntar på dennis och fredrik :) tänkte försöka göra något 'vettigt' innan dennis börjar jobbet. lutar smått åt lipz ikväll, men beror på om mitt VIP-kort kommer med posten idag eller inte ;)

började iaf dagen på pappas balkong med jordgubbssmoothie! härligt ..... nanade här inatt, så blev bara film och mys igår. hanna kammade igenom mitt hår ordentligt och så sov jag med inbakad fläta. lite fett nu efter alls pälsgflans och olivolja, men känns trots det fräschare än innan! var en stor svintoboll i stort sett :p haha. dock är inte solen sådär jättepigg idag :/ gömmer sig titt som tätt bakom en aning arga moln. hur som helst är det värme, vilket är huvudsaken, och mycket mildare vind än dom senaste dagarna (känns som veckor?!) hihi.

nu kommer pojkarna :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0