WHEN LOVE TAKES OVER

sitter och lyssnar igenom massa nya låtar på youtube. chris brown kommer nog alltid vara en av favoriterna! lyssnar inte allt för mycket på honom, men när jag väl gör det, så smälter jag nästan ;) fina texter, härliga toner, underbar röst.

ligger och slöar i sängen .... har iaf blivit halvklar med städningen (känner mig inte helt bekväm med möbleringen :/) och startat ännu en maskin tvätt. funderar på lunch, men har bestämt mig för att dra ner rejält på kalorintaget nu, och var bara 2½ timma sedan jag åt två knäckisar, så väntar nog tills babbiluren kommer hem från jobbet. ska plugga lite teori och sedan unna mig ett par avsnitt 90210 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0