LOST IN A MOMENT

hade en riktigt dålig dag igår ... stukad fotled, panikångest, stor blodförlust pga näsblod och allmänt nedstämd. albin tyckte att jag skulle komma och bo här hos honom och per ett par dagar, och jag sa inte emot - så packade en väska och följde med.

satt uppe hela natten - jag, albin och sacka. nördade vid varsin dator, åt godis och drack energidryck :p jag däckade till en film ca 06.00 imorse. vaknade strax innan 14.00 idag. klev upp och klädde på mig osv, så åkte vi till gbg där albin köpte angeleyes till sin kära t5r. när vi kom tillbaka tog jag en dusch och kröp i bobdressen. sedan dess har jag suttit här i sängen. kollat nya oth, lyssnat på musik, läst bloggar och sådär. albin är ute och leker eller något.

funderar på att ta mig några smörgåsar och värma te. har inte ätit någonting annat än godis sedan kycklingsalladen igår eftermiddag ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0