RAINY DAY

godmorgon! :) ligger och drar mig i sängen med musik och ljudet av regn som faller utanför fönstret. suck ... jaja, tycker det kan ta slut så solen skiner imorgon (; bra deal!


blev inget mys hos papi igår ... hannah fick massa onda sammandragningar, så jag och hanna hängde i kiosken en stund efter solningen och åkte sedan van med albin, dennis och emil resterande tid av kvällen :) roligare än så var det inte. fast med det menar jag inte att det inte var kul .. bara ah, ni fattar :D haha.

nu ska jag se 'änglagård - tredje gången gillt' som ääääntligen kommit ut, wei (y)

Kommentarer
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

Fin blogg!! :)



Allt bra med dig?



kram

2011-05-27 @ 09:57:57
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0